După ce Replica a semnat prezența unui șobolan printre rafturile unui magazin Auchan, reprezentanții magazinului au venit cu un drept la replică, în care și-au exprimat regretul dar au și asigurat că evenimentul a fost unul izolat și au fost luate toate măsurile pentru ca acest lucru să nu se mai întâmple.
Mai jos puteți citi dreptul la replică:
”Regretăm acest eveniment cu totul neașteptat și izolat și vă asigurăm că am luat imediat toate măsurile pentru a elimina orice risc pentru consumatori, dar și pentru a elucida cauzele pentru care a apărut. Astfel, am dispus igienizarea imediata și deratizarea întregului magazin, precum și casarea tuturor mărfurilor pentru care există cea mai mică suspiciune că ar fi putut intra în contact. Am sporit controalele și filtrele pe care le punem în practică în mod uzual. Magazinul Auchan Buziașului face frecvent procesul de deratizare. Ultima deratizare a avut acum câteva zile.” Gabi Merai, Director magazin Auchan Buziașului.
Vă reamintim că un client a surprins într-o vitrină din zona de panificație a unui magazin Auchan un șoarece sau șobolan care mânca nestingherit dintr-un produs pe care oamenii l-ar fi cumpărat fără să își dea seama că nu vor fi primii care l-au gustat.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.