Cât plătește CT Bus pentru serviciile de pază?!

DISTRIBUIE

Societatea CT Bus a lansat o procedură de licitație în vederea contractării unei firme responsabile pentru asigurarea serviciilor de pază și serviciilor conexe. Pentru acestea, compania de transport public va plăti până la 6,8 milioane de lei. Licitația este programată pentru data de 21 octombrie a.c.

autobuze CT Bus

Compania de transport public CT Bus caută paznici. A fost lansată o licitație în privința contractării serviciilor de pază și serviciilor conexe. Valoarea contractului se ridică la 6.814.248 de lei. Perioada pentru care va fi semnat contractul este 48 de luni, adică 4 ani. Contractul presupune servicii de pază, servicii de monitorizare, mentenanță și service pentru Sistemul Tehnic de Securitate. 

Licitație cu cântec

În anul 2020, licitația pentru serviciile de pază la CT Bus a fost inițial câștigată de compania Trans Guard, dar aceasta a fost contestată din cauza unor neclarități legate de instalarea sistemelor de securitate și panică în autobuze. Cu ocazia derulării procedurii de atribuire comisia de achiziții desemnată a analizat, conform atribuțiilor aferente fiecărei etape din procedură, documentele depuse de către ofertați. În cadrul comisiei de achiziție au fost verificate și analizate propunerile tehnice prezentate de participanții la procedură, iar în urma discuțiilor purtate, a rezultat necesitatea solicitării de clarificări, clarificări adresate participanților, inclusiv reclamantei, prin adresa nr. 5310/28.04.2020, prin care să se detalieze în concret sistemul de avertizare în caz de pericol amplasat la îndemâna conducătorului auto în fiecare mijloc de transport în comun, care să asigure localizarea în timp real a vehiculului și intervenția rapidă în maximum cinci minute pe timp de zi/noapte, oriunde pe raza municipiului Constanța. În baza solicitărilor de clarificări participanții au formulat, fiecare, răspunsul care a fost analizat de către membrii comisiei.

Cat plateste CT Bus pentru serviciile de paza?!fișa de date a licitației

Ca urmare a analizării soluțiilor tehnice comunicate, comisia a constatat că acestea nu pot fi integrate în toate autovehiculele din parcul auto CT Bus cu care se execută serviciul public de transport persoane. În caietul de sarcini, la descrierea serviciilor solicitate-punctul 7.1- se impune montarea unui sistem de avertizare în caz de pericol amplasat la îndemâna conducătorului auto în fiecare mijloc de transport în comun CT Bus, care să asigure localizarea în timp real a vehiculului și intervenția rapidă în maximum 5 minute pe timp de zi/noapte, oriunde pe raza Municipiului Constanța; acest sistem va deveni parte integrantă din Sistemul Tehnic de Securitate. Dar faptul că autobuzele CT Bus sunt încă în garanție, nu sunt permise intervenții asupra sistemelor. Deși se deduce că sistemul trebuie să permită și localizarea în mers (localizarea trebuie făcută în timp real), nu rezultă din această prevedere că sistemul trebuie să fie total independent energetic. Dovadă în acest sens este că, la solicitarea de clarificări a autorității contractante, ambii ofertanți au propus soluții care vizau dependența dispozitivului din punct de vedere energetic de autovehicul. Din cauza acestor motive, plângerea Trans Guard a fost respinsă ca nefondată și s-a decis reluarea procesului de atribuire.

Cat plateste CT Bus pentru serviciile de paza?!Trans Guard Security

Numărul de autobuze a fost redus

Reamintim că Primăria Constanța a oferit clarificări suplimentare cu privire la diminuarea frecvenței autobuzelor pe durata zilei, subliniind că această măsură a fost adoptată pentru a eficientiza și a face mai rentabil serviciul de transport public. „Pentru optimizarea și rentabilizarea programului de transport în comun s-a luat decizia reducerii numărului autobuzelor în anumite intervale orare. În urma unei analize s-a sesizat că pe anumite linii, în anumite intervale orare, numărul călătorilor era foarte mic și nu era rentabil din punctul de vedere al cheltuielilor, motiv pentru care a fost mărit intervalul orar de așteptare. La orele de vârf sau pe liniile pe care este un flux permanent de călători, indiferent de oră, numărul autobuzelor a rămas neschimbat”, au transmis reprezentanții Primăriei Constanța.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

DISTRIBUIE

Știri recente

Profil de candidat – Primăria Lumina: Alexandru SIMION, candidat AUR pentru funcția de primar

În contextul alegerilor locale care se apropie, redacția noastră lansează rubrica „Profil de candidat – Primăria Lumina”, un demers jurnalistic menit să ofere locuitorilor...

Alege un photobooth pentru o aniversare

Descoperă citind acest articol de ce instalarea unui photobooth la ziua ta de naștere este alegerea ideală pentru amintiri de neuitat și animații originale...

Guvernul împinge România spre o criză profundă și prelungită, avertizează Partidul Acțiunea Conservatoare

Partidul Acțiunea Conservatoare trage un semnal de alarmă cu privire la direcția în care este împinsă economia României, susținând că măsurile...

The Grand Ball of Princes and Princesses Monte-Carlo: O noapte cu strălucire la Iași

O experiență unică în viață, adusă de unul dintre cele mai importante evenimente din Monaco, care va avea loc în Palatul Culturii...

Constanța se mobilizează: 1.000 de ghiozdane pentru 1.000 de copii din mediul rural

Pe 4 septembrie, Parcul de la Gară devine locul unde distracția, muzica și solidaritatea se unesc pentru a sprijini educația copiilor defavorizați. Parohia Sf. Vasile...

Alte Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CONTACTEAZĂ-NE