Medicul stomatolog acuzat de o pacientă că i-a pus o proteză dentară… nepotrivită vine cu lămuriri!

DISTRIBUIE

O pacientă din comuna Agigea, județul Constanța, susținea că a plătit aproximativ 3.000 de lei pentru o proteză dentară care i-a provocat mai mult disconfort decât beneficii, aducând acuzații grave la adresa clinicii de stomatologie Dental Care din Agigea. Femeia a reclamat că proteza era mult prea mare pentru cavitatea sa bucală, fapt ce i-a provocat dificultăți serioase la înghițire și dureri din cauza sârmelor care o înțepau constant. În ciuda ajustărilor repetate, problemele nu au dispărut, pacienta fiind nevoită să își îndepărteze singură proteza. Acuzațiile aduc în prim-plan discuții despre profesionalismul clinicilor dentare și grija față de pacienți. În replică, Dental Care a oferit un punct de vedere, respingând acuzațiile și subliniind că pacienta nu a revenit la toate programările pentru ajustări… deși au fost contactați de jurnaliștii ziarului Replica pentru o declarație oficială, reprezentanții clinicii au refuzat să comenteze la acel moment, și nu l-au oferit.

Dr. Claudia Maria Albu, medic stomatolog la Dental Care din Agigea

„Doamna doctor Albu Maria nu a lucrat direct cu pacienta și nu a avut contact cu dânsa”

O femeie din Agigea s-a declarat profund nemulțumită de serviciile oferite de clinica de stomatologie Dental Care, după ce a plătit aproximativ 3.000 de lei pentru o proteză dentară care i-a cauzat mai multe probleme decât soluții, declara aceasta. Femeia a reclamat că proteza era mult prea mare pentru cavitatea bucală, provocând dificultăți la înghițire și disconfort constant din cauza sârmelor care o înțepau. Reporterii Replica au contactat reprezentanții Dental Care încă dinainte ca articolul să fie realizat, însă au refuzat să ofere un punct de vedere. Pe 3 octombrie, la aproape o săptămână de la publicarea materialului, și-au făcut timp și au oferit câteva clarificări: „Doamna doctor Albu Maria nu a lucrat direct cu pacienta și nu a avut contact cu dânsa. Pacienta a acuzat doar senzații de vomă la proteza superioară, ceea ce este normal pentru acest tip de lucrare. Proteza superioară trebuie să fie realizată astfel încât să adere pe cerul gurii pentru a asigura fixarea, iar acest lucru poate provoca, inițial, senzații neplăcute.”

Medicul stomatolog acuzat de o pacienta ca i-a pus o proteza dentara... nepotrivita vine cu lamuriri!Dental Care, Agigea

De asemenea, medicul acuzat a subliniat că pacienta nu s-a prezentat la ajustările programate, deși i s-a explicat că există o perioadă de acomodare și că retușurile sunt necesare pentru confortul ei: „Pacienta a primit protezele pe 25 septembrie și a fost informată că poate reveni pentru ajustări dacă apare disconfort. Totuși, nu s-a mai întors la clinică, deși a avut programări repetate.”

Dental Care a refuzat, inițial, să ofere un punct de vedere

Este important de menționat că, la momentul contactării de către reporterii ziarului Replica, reprezentanții clinicii Dental Care au refuzat să ofere o declarație oficială, solicitând să fie contactați… peste o săptămână.

Medicul stomatolog acuzat de o pacienta ca i-a pus o proteza dentara... nepotrivita vine cu lamuriri!Dental Care, Agigea

Declarația integrală a reprezentanților Dental Care

„În primul rând, doamna doctor Albu Maria nici măcar nu a luat legătura cu pacienta, nu i s-a lucrat de către dânsa, nu a fost sunată de dânsa. Pacienta nu a avut nicio nemulțumire la adresa cabinetului, nu a venit să ne spună că o dor gingiile, pur și simplu acuza senzații de vomă, ceea ce este normal la o proteză superioară. Dânsa a avut două proteze, nicidecum una singură, cum a declarat aceasta. Ea a acuzat doar senzații de vomă la proteza de sus. Este făcută pe cerul gurii, așa este normal să se facă proteza, altfel nu stă. Nu știu ce a spus pacienta, dar ea nici măcar nu a mai venit la vreo adaptare, deși a primit protezele miercuri seară, pe 25 septembrie. Le-a primit atunci, i s-au pus și i s-a spus că este o perioadă de acomodare cu ele, că dacă are nevoie și dacă, cumva, o jenează, este normal, poate veni să i le ajustăm, dar nu a mai revenit. Marți a fost programată din nou, nu a venit, a găsit scuze, astăzi a fost programată din nou, la 10:30, iar nu a venit. Nu e nimic adevărat, nu știu ce nemulțumiri are dânsa, că nu s-a pronunțat în privința asta. Nu a spus că are o nemulțumire în legătură cu proteza.”

DISTRIBUIE

Știri recente

Alege un photobooth pentru o aniversare

Descoperă citind acest articol de ce instalarea unui photobooth la ziua ta de naștere este alegerea ideală pentru amintiri de neuitat și animații originale...

Guvernul împinge România spre o criză profundă și prelungită, avertizează Partidul Acțiunea Conservatoare

Partidul Acțiunea Conservatoare trage un semnal de alarmă cu privire la direcția în care este împinsă economia României, susținând că măsurile...

The Grand Ball of Princes and Princesses Monte-Carlo: O noapte cu strălucire la Iași

O experiență unică în viață, adusă de unul dintre cele mai importante evenimente din Monaco, care va avea loc în Palatul Culturii...

MONACO ÎNTÂLNEȘTE ROMÂNIA: „The Grand Ball of Princes and Princesses” vine la Iași, pe 6 septembrie 2025

Iașiul devine, pentru o seară, capitala eleganței regale internaționale. Pe 6 septembrie 2025, la Palatul Culturii, va avea loc The Grand Ball...

UZINEX lansează MaintenanceBot – primul chatbot gratuit de mentenanță pentru utilaje industriale

uzinex.ro anunță lansarea MaintenanceBot, un chatbot inteligent, gratuit, care promite să reducă timpii de oprire ai fabricilor cu până la 40% și...

Alte Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

CONTACTEAZĂ-NE