Aproximativ 400.000 de euro au costat cele 40 de concerte, organizate în această vară la Mamaia, de Organizația de Management al destinației Mamaia – Constanța, a declarat în emisiunea Dialoguri la zi, președintele organizației, George Măndilă:
40 de concerte cu artiști mari care au cotă de piață bună începând cu data de 1 iunie și până la 15 septembrie, căci a fost o licitație, cred că au costat undeva la vreo 400.000 de euro. Au înțeles cei care au câștigat că a trebuit să vină cu o valoare suplimentară foarte mică, care să le acopere lor cheltuielile, fiindcă nu poți să vii și să consideri OMD-ul și să-l tratezi ca pe o companie din Golful Persic.
Odată cu încheierea sezonului estival, OMD Mamaia-Constanța își îndreaptă atenția către promovarea destinației pe piețele internaționale, pentru că vara viitoare își propune să atragă mai mulți turiști străini. George Măndilă:
Toată piața europeană consideră că noi n-am mai făcut nimic pe aici, fiindcă nu există informații despre noi și atunci noi ne-am orientat către trei mari obiective strategice – contactul cu tur-operatorii mari pentru a-i determina să ne reintroducă în cataloagele de turism. Doi, a fost contactul cu bloggerii influenceri, jurnaliștii specializați în turism, iar trei a fost contactul cu reprezentanții companiilor aeriene low-cost, deoarece prima întrebare care se punea la orice discuție, la acum ajunge cu avionul acolo.
În lunile următoare, OMD Mamaia-Constanța va participa la târgurile de turism de la Rimini, Londra și Varșovia.
Redactor – Cristina Ghelasie / redactor online – Daniel Țăndăreanu